Je zult maar tot 1 december vakantie hebben.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van JoMo - WaarBenJij.nu Je zult maar tot 1 december vakantie hebben.. - Reisverslag uit Breda, Nederland van JoMo - WaarBenJij.nu

Je zult maar tot 1 december vakantie hebben..

Blijf op de hoogte en volg JoMo

07 Augustus 2014 | Nederland, Breda

Na vele maanden voorbereidingen en voorpret is het bijna zover..... nog twee nachten in NL en dan zijn we (weer) weg!
Onze rugzakken vol met noodles, cup-a-soup en tonijn in blik, klaar om aan onze treinreis te beginnen

Bedankt voor alle lieve smsm-jes, belletjes, afscheidsborrels en kadootjes. We gaan een geweldig avontuur tegemoet!! Via deze reisblog zullen we jullie op de hoogte houden en proberen jaloers te maken de komende maanden.

Monique & Joris

• 07 Augustus 2014 - 15:43

Ragna :

Wat te gek!!! WAUW!!! Heel veel plezier samen...X

• 07 Augustus 2014 - 16:08

Frerika:

Heeeeeel veeel plezier!!! Lekker genieten saampjes. Een hele mooie,en veilige reis gewenst. Veel liefs!! Frerika

• 07 Augustus 2014 - 16:26

Dion:

Erg vervelend om zo lang vakantie te hebben ;-)
    Geniet van jullie avontuur!!!

• 07 Augustus 2014 - 16:30

Christian:

Heel veel plezier, avontuur, ontdekkingen en in goede gezondheid!
    Christian KHN

Ing:

Super gaaf!! We gaan jullie volgen! Enjoy lieverds!!! <3

• 07 Augustus 2014 - 19:04

Ria:

Goede reis en geniet (overbodige opmerking)!
    Maar veel meer kun je niet zeggen aan de vooravond van jullie mooie reis. Een droom komt uit voor jullie.
    Smakelijk eten met al die noodles in een mooie omgeving kan dat heerlijk smaken weet ik uit ervaring. Good Luck.

• 07 Augustus 2014 - 19:15

Marlou:

Super leuk! We zien jullie verhalen graag verschijnen! Heeeeeeeeel veel plezier! Dikke kus van ons xxxx

• 07 Augustus 2014 - 19:43

Paula Flipsen:

Super super veel plezier met jullie mooie reis! Praat elkaar goed bij in die vier dagen treinreis! Lekjer eten bij de Mongolen Monique! Heerlijk vette stukjes buffel! En hopelijk gaat het helemaal volgens jullie plan lukken!
    Groetjes Lola, Belle, Eddy en Paula

• 07 Augustus 2014 - 23:08

Conny Hamilton:

Lijkt me een spannende, geweldige reis die jullie gaan maken Joris en Monique. Geniet van al het moois en de nieuwe indrukken. Zal jullie via dit blog volgen en hoor uiteindelijk jullie verhalen wel bij Marc,Loes en Isabell . Veilige reis. Liefs en groetjes van Conny Hamilton .

• 08 Augustus 2014 - 05:07

Maartje:

Op basis van de lonelies: gave trip!
    Ik ga graag meelezen.
    Heel veel plezier en have a safe one!

Lfs Maartje

• 08 Augustus 2014 - 15:40

Ada:

Heel veel plezier. Lijkt me een prachtige reis. Geniet er van.
    Gr. Ada

• 08 Augustus 2014 - 17:23

Rien En Annie De Wijs:

Wij wensen jullie een hele fijne, leuke en veilige reis.
    Gr. de buurtjes

• 15 Augustus 2014 - 17:45

Jo En Sjannie:

We volgen Julie op de voet. Fantastisch vanmorgen uit bed gebeld vanuit Irkutsk. De vierdaagse met de trein zit erop. Nu verder naar de volgende etappe van de reis. Heel veel plezier en culturele hoogstandjes.

Heel veel liefs en knuffels van sjaaltje en de stinkerd.

• 18 Augustus 2014 - 09:27

Marieke Van Brummen:

Heel veel plezier Monique en Joris!
    Maak er een fantastische reis van :)

Groetjes, Marieke

• 19 Augustus 2014 - 20:48

Maja& Martin De Gier:

Hele fijne reis joris & monique geniet van al het moois om je heen!